vrijdag 22 mei 2015

15 dingen die niemand vraagt tag

He guys and girls,
1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht? 
Uhmm, ik heb alleen maar lades met kleding dus nee.... denk ik?!
                     
2. Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Jaaaa, ik ben een echte Nederlander en ik houd van gratis spullen.

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Nee, ik snap niet waarom mensen dat zouden doen.


4. Gebruik je to-do lijstjes?
Yep, te grote obsessie. Ik ga er verder niet over praten want als ik eenmaal begin stop ik nooit meer.

5. Heb je sproeten?
Ja, ik vind het echt heel mooi. In de zomer wordt het meer en ziet serieus mijn hele gezicht onder.

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Ja, vast wel eens toen ik heel klein was. Maar nu zou ik het echt nooit meer doen.

7. Hoe groot is je bed?
Ik heb een 1-persoonsbed maar als we gaan verhuizen krijg ik een 2-persoons. Ik val best wel heel vaak uit bed dus hopelijk word dat minder als ik een 2-persoons bed heb!

8. Ben je lui?
Ligt eraan waarmee. Ik ruim veel op, maak mijn huiswerk en doe wat ik moet doen. Maar ik zal niet snel extra gaan opruimen of dingen opruimen die niet van mij zijn.

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Ja, ik probeer rustig te bloggen en YouTube filmpjes te kijken. Maar mijn zusje en 3 vriendinnen praten er constant heel hard doorheen en storen me aan de lopende band.

10. Kauw je op pennen en potloden?
Nee, ik heb echt een hekel eraan als mensen dat doen. Vooral als ik mensen mijn pennen of potloden uitleen en ze er vervolgens op bijten en ze gewoon terug geven. Dan denk ik echt gast, ik wil die pen niet meer houd maar. (Dat is ook meestal wat ik zeg)

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee, het zou denk ik echt wat voor mij zijn. Ik houd altijd al van buiten zijn, hutten bouwen en plezier maken met vrienden.

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Ja echt super vaak. Mijn favorieten zijn: Verschrikkelijke ikke 1+2, Up!, Frozen en Big Hero 6. Maar eigenlijk alle Disney films die uitkomen wil ik ook graag zien.

13. Tel je de treden als je de trap op loopt?
Nee, maar als ik nerveus ben doe ik alles om mezelf af te leiden en tel ik traptreden, tegels, vloerpanelen of andere dingen waar er heel veel van zijn.

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Ja meestal speel ik zelf een liedje af in mijn hoofd. (Ik weet dat dit heel raar klinkt maar ik speel continu liedjes af in mijn hoofd).
Wrong In The Right Ways
- Pink

15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken? 
Nope, niet mijn interesse.

Ik tag dit keer niemand maar als jij deze tag wil overnemen, ga je gang!

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten