vrijdag 15 mei 2015

10 muziek quotes

Hè guys and girls,
Vandaag laat ik jullie 10 muziek quotes zien. Er zijn er echt honderden maar dit zijn mijn favorieten. Ik denk dat ik iets meer muziek op mijn blog ga doen! Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Laat het weten in de reacties.

1. I tried to keep you close to me, but life got in between - Hold back the river '' James Bay
(Ik probeerde je dicht bij me te houden,  maar het leven kwam tussen ons in)

2. I need no adjectives for this girl - Marlyn Monroe " Justin Timberlake
(Ik heb geen bijvoeglijk naamwoorden nodig voor dit meisje)



3. I'm still alive, but I'm barely breathing - Breakeven " The Script
(Ik leef nog, maar ik adem amper)

4. Running after you, is like chasing the clouds - Story of my life " One Direction
(Achter jou aanrennen, is als de wolken achtervolgen)

5. We came a long way from where we began and I'll tell you all about it when I see you again - See you again " Wiz Khalifa
(We hebben een lange weg afgelegd vanaf het begin en ik vertel je er alles over wanneer ik je weer zie)

6. Screaming, crying, perfect storms. I can make all the tables turn.
- Blank space " Taylor Swift
(Geschreeuw, gehuil, perfecte stormen. Ik kan alle tafels laten draaien)

7. And you now just what I want to do - Somebody '' Natalie La Rose
(en jij weet precies wat ik viel doen)

8. I know this love is heading in the same direction - Up '' Olly Murs, Demi Lovato
(Ik weet dat deze liefde in dezelfde richting gaat)

9. Lord forgive me for the things I've done, I was never meant to hurt no one - Bloodstream " Ed Sheeran
(God vergeef me voor de dingen die ik heb gedaan, het was nooit mijn bedoeling om iemand pijn te doen)

10. The dreams come slow and go so fast - Let her go " Passenger
(Dromen komen zo langzaam en gaan zo snel)

Zie jullie morgen weer!
xxx

V


Geen opmerkingen:

Een reactie posten