zaterdag 10 januari 2015

De keuzes tag

Hè guys and girls vandaag doe ik de keuzes tag. Ik had na deze 1 week school wel zin in een post! Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Het was best moeilijk want keuzes maken is niet echt mijn ding. En laten we beginnen: 

Fashion keuzes:
Spijkerbroek of Joggingspak 
Spijkerbroek, ik vind joggingbroeken echt lekker zitten maar ik voel me vaak comvertabeler als ik een spijkerbroek draag in gezelschap. 
Lange mouwen of korte mouwen
Korte mouwen, ik heb het snel warm en draag daarom liever korte mouwen met een vest zo kan ik mijn vest uittrekken als ik het warm heb
Jurken
 of rokken

Jurken, hoewel ik rokken heel leuk vind staan passen jurken beter bij mij. Rokken staan bij mij vaak tuttig.

Streepjes of ruitjes
Dit is een moeilijke, ik draag beide niet zo vaak en heb zelfs helemaal geen kleding met ruitjes. Daarom ga ik voor streepjes. Maar het liefst draag ik iest met kraaltjes of steentjes. 
Teenslippers of sandalen
Sandalen, ze zitten wel minder comvertabel dan teenslipper maar het ziet er wel mooier uit. 
Sjaals of hoedjes
Sjaals, ik draag bijna nooit hoedjes want ik heb geen hoedenhoofd. Ik heb wel heel veel sjaaltjes die ik graag gebruik om mijn outfit leuker te maken.
Oorknopjes of oorhangers
Oorknopjes, ik vind oorhangera alleen leuk bij een rustige outfit maar het word al snel teveel. Oorknopjes kunnen overal bij.
Kettingen 
of armbanden

Kettingen, ik vind armbanden heel leuk maar kettingen kunnen net wat extra's aan je outfit geven terwijl armbanden mij vaak niet opvallen.
Hakken of platte schoenen
Platte schoenen, ik kan wel lopen op hakken maar ik vind het gewoon niet fijn zitten.
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Cowboy laarzen, ik heb in mijn leven veel laarzen gedragen en dan vooral cowboylaarzen dus dit was voor mij een logische keuze.
Jasje of vest
Vest, het staat overal mooi bij en het zit comvertabel.

Make-up keuzes:
Blush of Bronzer
Blush, ik vind dat blush je gezicht wat kleur geeft. Vooral als je een slechte nacht hebt gehad.
Lipgloss of lipstick
Lipgloss, met lipstick zie je elk foutje heel snel.
Eyeliner of mascara
Eyeliner, ik vind mascara niet fijn omdat je wimpers er hard van worden en bij mij zie ik geen verschil.
Foundation of concealer
Concealer, ik draag bijna nooit foundation  maar ik gebruik wel concealer voor oneffenheden.
Neutraal of kleur
Neurtraal, ik houd heel erg van bruine oogschaduws.
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Vaste vorm want poederoogschaduw zit bij mij overal. Op mijn gezicht en in mijn kamer.
Kwasten of sponsjes
Kwasten, sponzen zuigen veel van het product in zich en zo verspil je veel.
Nagel keuzes:
OPI of China Glaze
OPI, ik heb geen nagellak van China Glaze
Lang of kort
Kort, bij mij komt er bij lange nagels veel vuil onder en dit ziet er niet mooi uit. 
Acryl of natuurlijk
Natuurlijk, ik vind het mooier staan 
Felgekleurd of donker
Felgekleurd, alleen bij een feestje lak ik mijn nagels passend bij de outfit. Maar normaal kies ik gewoon een felle kleur.
Met nailart of zonder nailart
Zonder nailart, het mislukt bij mij altijd. Ook vind ik het niet mooi staan. 

Body
Parfum of Bodyspray
Bodyspray, dit geeft een frisse en niet zo sterke geur. Parfum vind ik snel te formeel. 
Lotion of body butter
Body butter, Ik gebruik vaak lotion maar toch kies ik voor body butter. Simpelweg omdat ik die van de body shop zo fijn vind.
Douchegel of zeep
Douchegel, ik gebruik nooit blokjes zeep.
Lush of andere merken
LUSH, het is misschien duur maar het is heel fijn en ruikt heerlijk. 
Haar keuzes:
Krullend of stijl
Stijl, ik heb van mezelf slag in mijn haar. Maar ik vind het fijner om mijn haar te stijlen. 
Knot of paardenstaart
Paardenstaart, ik kan zelf alleen een donutknot maken en dit kost bij mij vaak teveel tijd in de ochtend voor school daarom kies ik vaak voor een staart 
Schuifspeldjes of clipjes
Schuifspeldjes, je ziet ze bijna niet en ze blijven goed zitten. 
Haarlak of gel
Haarlak, dit houdt alles goed op zijn plaats. 
Lang of kort
Lang, ik heb in 2013 mijn haar gedoneerd aan stichting Haarwensen je kan hierover lezen in een oude post: Haarwensen&HaartrendsMaar eigenlijk houd ik meer van lang haar want dan kan je meer verschillende dingen met je haar.
Licht of donker
Donker, het is mijn originele haarkleur en ik heb het nog nooit helemaal geverfd. Wel een dip dye. 
Lok of pony
Lok, ik vind dit schattig en mooi staan. 
Los of vast
Vast, ik kan niet tegen haar dat in mijn gezicht hangt.

Zomaar keuzes:
Regen of zonneschijn
Zonneschijn, ik houd gewoon meer van warmte.
Zomer of winter
Zomer, dan ben ik jarig!!!
Herfst of Lente
Lente, ik houd ervan als je de bloemen ziet groeien.
Chocolade of vanille
Vanille, Macarons - cupcakes - ijs alles is lekker met vanille.
Westen of oosten
Westen, dat is waar ik woon en ik heb het hier erg naar mijn zin

V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten